Trening siłowy dla kobiet – czy warto?

Trening siłowy dla kobiet – czy warto?

TRENING SIŁOWY DLA KOBIET - CZY WARTO?

Dlaczego nie powinnaś obawiać się ciężarów?

Czy trening siłowy jest dla kobiet?
Sam trening cardio wystarczy, żeby zbudować ładne ciało?

Panie często obawiają się, że trening siłowy zdeformuje ich ciało.

Unikają siłowni jak ognia, a jeśli już się na niej znajdą, to całość treningu to tylko bieżnia lub rowerek.

Fakty!

Uważasz, że trening siłowy nie jest dla kobiet, ponieważ zrobisz się przez to zbyt męska?
Umięśnione kobiety, które możesz zobaczyć na zdjęciach, to panie, które budują swoje ciało długimi latami. Często podporządkowują całe życie pod sport.
Mają okresy budowania masy, korzystają z suplementów, a także zdarza się, że również  z różnych niedozwolonych środków.
Po co Ci to mówię?

Żeby pokazać, że budowa muskularnego ciała, to długie lata pracy i wyrzeczeń.
Dla kobiet jest to jeszcze mozolniejsza praca wymagająca ogromnego poświęcenia, aby zbudować pokaźnych rozmiarów mięśnie.

Musisz sobie uświadomić, że do zbudowania jędrnych pośladków nie wystarczy biegać. Do zbudowania dobrych kształtów musimy dać bodziec w postaci treningu, który zmotywuje nasze pośladki do zmiany.
Kształtowanie sylwetki, to nie tylko zrzucanie wagi.
Wprowadzenie treningu siłowego do Twojego życia, znacząco ułatwi Ci osiągnięcie celu sylwetkowego (nie mówiąc już o samopoczuciu, kondycji i sile).

Dalej zastanawiasz się czy trening siłowy jest dla kobiet?


W takim razie przechodzimy do argumentów!

• Spalanie większej ilości kalorii. W trakcie treningu z użyciem ciężarów jesteś w stanie spalić większą ilość kalorii w porównaniu do samego biegania po bieżni.
• Rekompozycja ciała – Pracując siłowo będziesz zrzucać tłuszcz , ale przy okazji będziesz budowała mięśnie, dzięki czemu sylwetka będzie wyglądała coraz lepiej np. zbudujesz ładny brzuch (zrzucenie nadmiaru tłuszczu go odsłoni, a treningi siłowe poprawią wygląd mięśni brzucha).
• Pozbędziesz się skóry po zrzuceniu dużej ilości kilogramów. Pewnie część z was się tego obawia lub z tym boryka. Trening siłowy zwiększy objętość Twoich mięśni, dzięki czemu wypełnisz nadmiar skóry. Jedna z moich podopiecznych po zrzuceniu 50 kilogramów borykała się z nadmiarem skóry i to właśnie trening siłowy pozwolił na dużą poprawę zarówno w okolicach brzucha jak i ramion, gdzie zmiana była zdecydowanie zauważalna gołym okiem.
• Wzmocnisz swój kręgosłup. Dobry trening siłowy pozwoli wzmocnić Ci mięśnie, które stabilizują Twoje ciało, a dzięki temu być może pozbędziesz się bólu pleców lub Twoja pozycja będzie bardziej wyprostowana, dzięki czemu ciało będzie wyglądało dużo atrakcyjniej. 

Podsumowanie

Jest wiele argumentów za treningiem siłowym dla kobiet.
Pamiętaj żeby robić to bezpiecznie, a poziom treningu dostosować do swoich możliwości.
Nie zniechęcaj się, jeśli nie dasz rady zrobić treningu z You Tube, bo być może poziom jaki został tam narzucony nie jest po prostu dla Ciebie.

90% moich podopiecznych, to kobiety.
To co tu przeczytałaś, to wiedza oparta na doświadczeniu.
Jeśli nie wiesz jak zabrać się za swoje treningi napisz, a chętnie Ci pomogę.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribuj  
Powiadom o